Adacta, tvrtka za implementaciju poslovnih rješenja, za 2016. godinu bilježi odlične poslovne rezultate. Kako je na brifingu za novinare naglasio direktor Krešimir Mlinarić, u odnosu na proteklu godinu ostvarili su dvoznamenkasti rast, što je u skladu sa zacrtanim planovima. Adacta Zagreb ostvarila je u 2016. godini 16 postotni rast prihoda i rast dobiti od 58 posto. Na nivou Adactagrupe također nastavlja s trendovima rasta te je ostvarila 19 postotni porast prihoda uz porast dobiti od 33 posto.Prošlu godinu obilježile su i organizacijske promjene koje su zasigurno pomogle u ostvarivanju ovih rezultata, a kojima se maksimalno podržava dijeljenje internih znanja i resursa unutar Grupe te korisnicima tako na raspolaganjestavlja čitav regionalni Adactin tim, sve s ciljem efikasnijeg korištenja kompetencija te povećanja kvalitete isporučenih rješenja.

Uz pozitivne rezultate kojima smo nastavili svoj kontinuitet rasta, posebno me veseli što smo razvili nove usluge i produkte temeljene na najnovijim tehnologijama i trendovima čime smo našim korisnicima omogućili da budu konkurentniji na globalnom tržištu, a sebi osigurali bolje pozicioniranje izvan regije koje već donosi nove prilike.Također smo kroz brojne projekte učvrstili svoju poziciju u segmentu uslužnih i komunalnih djelatnosti, maloprodaje, distribucije i turističko-hotelskog sektora, zahvaljujući povjerenju, dugogodišnjoj kvaliteti usluga i proizvoda koje isporučujemo. Treba istaknuti i nastavak otvaranja novih tržišta i uspješnih projekata u segmentu rješenja za osiguravajuće kuće i banke“, istaknuo je Krešimir Mlinarić, direktor tvrtke Adacta.

Što se tiče daljnjih planova, Adacta planira nastaviti jačati svoju poziciju u specijaliziranim segmentima poslovanja te planira značajan prodor u segmentu manjih i srednje velikih tvrtki. Ovo se prvenstveno odnosi na promociju Dynamics 365 rješenja, koje dolazi kao nova strategija Microsofta u segmentu poslovnih rješenja. Ova inteligentna poslovna rješenja u oblaku objedinjuju funkcionalnosti ERP-a i CRM-a te su već integrirana s alatima Office 365 i Power BI čime korisnicima znatno povećavaju produktivnost i efikasnost. Dynamics 365 aplikacije povezuju prodaju, podršku korisnicima/kupcima, operacije, financije, marketing, rad na terenu i projektni menadžment. S Dynamics 365 rješenjem Microsoft prvi puta ozbiljno ulazi u segment malih korisnika, nudeći rješenje koje pruža najbolje prakse iz različitih industrijskih segmenata po uvjetima koji su pristupačni i manjim tvrtkama.

Krešimir Mlinarić, direktor tvrtke Adacta

U očekivanju dostupnosti cijele palete Dynamics 365 rješenja u našoj regiji, Adacta je razvila i tržištu ponudila produkt Adacta Business Cloud, rješenje koje se temelji na Dynamics platformi i sadrži ERP, CRM i BI komponente koje se integriraju s Office 365, a po prihvatljivim cijenama dostupno je svim tvrtkama neovisno o njihovoj veličini. Prvi projekti na tom rješenju uspješno su odrađeni u tvrtkama Deloitte, Penta i Aleta. Prednost rješenja u oblaku je jednostavna implementacija te s time povezani manji troškovi projekta i održavanja koji se nude i u modelu pretplate što je ključno za širu dostupnost tvrtkama raznih veličina.

Drago mi je objaviti da je Adacta prvakompanija u regijikoja je u Dynamics segmentu ponudila sveobuhvatno rješenje u oblaku čiju je efikasnost već pokazala u praksi kroz prve implementacije kod naših korisnika koji su u njemu prepoznali rješenje koje može odgovoriti na njihove izazove. Uz to, započeli smo i prve implementacije Dynamics 365 u enterprise segmentu, čime smo se svrstali uz malobrojne vodeće implementatore na globalnom nivou.“, zaključio je Mlinarić.

U sklopu brinfinga predstavljena je Adactina implementacija poslovnog rješenja u oblaku kojeg su proveli u konzultantskoj i revizorskoj kući Deloitte.

„Kako je Deloitte globalna kompanija koja svojim brojnim korisnicima nudi računovodstvene usluge, usluge vezane uz obračun plaća te ostale financijske usluge, željeli smo jedinstveni pristup našim klijentima. To je razlog zašto je Deloitte odlučio uvesti Microsoft Dynamics rješenje za pružanje gore navedenih usluga u cijeloj Centralnoj Europi, a kasnije i u ostatku Europe. S obzirom na specifičnu situaciju da je ured u Zagrebu trebao hitno rješenje, odlučili smo krenuti u implementaciju lokalno pa se kasnije priključiti globalnom projektu. Izbor je pao na Adactukoja je uspješno odgovorila izazovu, uključujući i zadovoljavanje strogih Deloitteovih politika sigurnosti.“, izjavila je Verica Jurković, BPS Manager, Deloitte Adriatic region.

Podijeli: