Prema najnovijem istraživanju Canalysa, u četvrtom je kvartalu 2020. prodano 3,5 milijuna osobnih automobila širom svijeta s značajkama autonomije vožnje razine 2, što je porast od 91% na godišnjoj razini. Značajke autonomije vožnje razine 2 bile su u 30% novih vozila prodanih u SAD-u, 20% u Japanu, 19% u Europi i 12% u Kini.

SAE (Društvo automobilskih inženjera) definira razine automatizacije vožnje. S razinom 2, ljudski vozač uvijek mora biti potpuno angažiran i nadzirati okoliš. Pod određenim uvjetima, vozilo može u kombinaciji preuzeti kontrolu nad više od jedne vozne funkcije, poput upravljanja i ubrzanja / kočenja. Uključuje sustave koji se prodaju na razini 2.5.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Za cijelu 2020. godinu prodano je 11,2 milijuna automobila sa značajkama razine 2, što je rast od 78% u odnosu na 2019. godinu.

Uobičajene marke automobila potaknule su ovaj rast autonomne funkcionalnosti. Uključivali su tu značajku kao standard ili kao opciju u većini njihovih automobila.

Najviše automobila s autonomnom funkcionalnošću razine 2 prodaju Honda i Toyota, a slijede Ford i VW Group. Imaju prema ADAS-u napredni sustav pomoći vozaču, uključujući standardnu ​​razinu vožnje u većini svojih popularnih modela.

Podijeli:

 

 

Vezane objave