Huawei grupa objavila je revidirane financijske rezultate za 2016. godinu prema kojem su sve tri poslovne sastavnice tvrtke (Carrier, Enterprise i Consumer Business Group) ostvarile značajan rast u odnosu na prošlu godinu. Godišnji prihodi grupe iznosili su 75,1 milijardu američkih dolara što predstavlja rast od 32% u odnosu na 2015. godinu, dok je neto dobit iznosila 5,3 milijarde dolara, što predstavlja rast od 0,4%.

U 2016. godini Huawei je nastavio ulagati u budućnost, s ukupnim godišnjim ulaganjima u razvoj i istraživanje koji su dosegli 11 milijardi dolara.

„U 2016. godini Huawei je nastavio sa strateškim usmjeravanjem te je ostvario značajan rast. Daljnji razvoj i značajna postignuća u području digitalizacije, a pogotovo na području razvoja umjetne inteligencije, predstavljaju ogromne poslovne prilike za sve industrije, pogotovo na području ICT-ja. Kako bismo omogućili veću dodatnu vrijednost za sve naše potrošače i omogućili nastavak održivog razvoja, nastavljamo biti potpuno usmjereni prema našim korisnicima te pružati rješenja koja će podržati digitalnu transformaciju svih industrija“, istaknuo je Eric Xu, jedan od tri rotirajuća predsjednika Uprave Huaweija.

U 2016. godini tvrtka Huawei Carrier Business Group (pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji te usluge ”u oblaku”) ostvarila je prihode u iznosu 41,8 milijardi američkih dolara, što predstavlja rast od 24% u odnosu na godinu ranije. Rast je ostvaren zahvaljujući usmjeravanju na digitalnu transformaciju te značajnim poslovnim prilikama na području tehnologija u oblaku, videa te Interneta stvari, kao i kroz suradnju s različitim operatorima na području njihove transformacije prema najnovijim tehnoloških dostignućima.

Blisko surađujući sa svojim partnerima, tvrtka Huawei Enterprise Business Group omogućila je rješenja na području ICT infrastrukture kako bi na najbolji način podržala digitalnu transformaciju ključnih industrija, uključujući sektore financija, energetike, državnih tijela i javne sigurnosti te je u 2016. godini ostvarila godišnji prihod od 5,9 milijarde američkih dolara, što predstavlja rast od 47% u odnosu na prethodnu godinu.

Zahvaljujući predstavljanju velikog broja inovativnih proizvoda i značajnom povećanju prepoznatljivosti brenda na svjetskoj razini, pogotovo u segmentu premium proizvođača, tvrtka Huawei Consumer Business Group u 2016. godini isporučila je 139 milijuna pametnih telefona te ostvarila godišnji prihod od 25,9 milijardi američkih dolara, što predstavlja rast od 44% u odnosu na godinu ranije.