Vipnet je, u sklopu svoje m-trgovine, predstavio jedinstvenu mogućnost plaćanja premije police osiguranja kod Croatia zdravstvenog osiguranja. Putem usluge mKovanice, Vipnetovi korisnici svoju prvu ratu premije osiguranja mogu platiti putem SMS poruke praktičnim skeniranjem QR kôda kojeg im je izdao prodajni predstavnik osiguravatelja i tako na jednostavan način zaključiti prodajni ugovor, bez potrebe odlaska na prodajno mjesto ili uplate putem kartice, odnosno e-bankinga.

Ta usluga olakšat će osiguravajućim društvima naplatu i prodaju svojih osiguravateljskih proizvoda, time što im odmah po zaključivanju ugovora omogućava uplatu dijela premije tj. prve rate, što je trenutak od kada polica osiguranja počinje vrijediti. Uz plaćanje prve rate, korisnicima će u slučaju neplaćene druge i treće premije ugovorenog osiguranja dolaziti SMS podsjetnici te će njihovo plaćanje biti također moguće putem SMS poruke.

Korištenje usluge je jednostavno i praktično za prodajne predstavnike i krajnje korisnike police osiguranja. Aplikacija SMSplati, koju koriste prodajni predstavnici osiguravajućeg društava, kreira SMS QR kôd nakon unosa broja police od strane prodajnog predstavnika. Korisnik potom obavlja plaćanje dogovorenog iznosa rate slanjem SMS poruke s odgovarajućom ključnom riječi na kratki broj 700800 ili skeniranjem SMS QR kôda koji automatski popuni sadržaj SMS poruke prije slanja.

Ključna riječ sastoji se od osam slova i jedinstvena je poveznica s prodajnim računom, ponudom ili brojem police te ugovorenim iznosom kojeg treba uplatiti. Potvrda o plaćanju stići će korisniku u obliku povratne SMS poruke na mobilni telefon sa svim podacima o naplaćenom iznosu, a prodajni predstavnik dobiva potvrdu o uplati putem SMSplati aplikacije.

mKovanice je zajednički naziv za Vipnetove usluge koje omogućuju plaćanje proizvoda i usluga trećih strana, a tvrtka Satec Digital d.o.o. će kao Vip ugovorni partner za spomenutu uslugu, omogućiti prodaju i naplatu premije osiguranja trgovca Croatia zdravstvenog osiguranja d.d. putem njihovih prodajnih kanala, integraciju naplate s CRM sustavima te izvršenje naplate na Vip postpaid i prepaid računu.