„S ciljem da unese pozitivne promjene na hrvatsko tržište rada, Career centar je u službi dvije skupine – posloprimaca i poslodavaca. Mladima želimo pomoći u edukaciji i razvoju karijere, a poslodavcima da lako dođu do djelatnika odgovarajućeg profila. Zato na Career centru mogu brzo objaviti oglas za posao ili praksu, provesti online testiranja, predstaviti se kao poslodavac i sami pisati sadržaj koji će ih približiti potencijalnim kandidatima za posao. Želimo olakšati tvrtkama pristup modernim alatima kod zapošljavanja uz znatno povoljnije cijene koje nam suvremena tehnologija omogućava. Konkurentnost tvrtke uvelike ovisi o odabiru novih zaposlenika i želimo svim stranama omogućiti brži i kvalitetniji proces zapošljavanja“, rekao je na peredstavljanju projeta Career centra, održanom u kinu Europa u utorak 21. studenoga, njegov osnivač Vladimir Benić.

Projekt vrijedan gotovo 1.500.000 kuna sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj s 1.300.000 kuna, odnosno s 87 posto.

„Kako bi privlačili što bolje kandidate za posao, tvrtke danas veliku pažnju pridaju izgradnji imidža dobrog poslodavca. Kad su u samoj potrazi za djelatnicima, žele da taj proces bude što brži, jeftiniji i učinkovitiji. Ovisno o radnim mjestima koje žele popuniti, poslodavci izabiru različite alate za prepoznavanje ljudskih potencijala. Zahvaljujući razvoju tehnologije neki od novih alata koriste internet, pa se dio testiranja, tradicionalno najzahtjevnijeg dijela selekcijskog postupka, može obaviti brzo, ekonomično i efikasno“, istaknula je na panelu upriličenom na predstavljanju Career centra direktorica za radne odnose i ljudske potencijale u Hrvatskoj udruzi poslodavaca Nataša Novaković.

Postmilenijalci upravo izlaze na tržište rada, rekao je Benić, te istaknuo da je generacija Z štedljiva, pametna i odrasla uz tehnologiju te dodao da iako je riječ o kompetitivnoj generaciji, njezini pripadnici u Hrvatskoj nedovoljno poznaju vlastite talente i vještine, ali i samo tržište rada.

„Naše istraživanje otkriva da je manje od 20 posto studenata zadovoljno odabirom studija. Iako čak 94 posto studenata smatra da je savjetovanje o izboru karijere važno, 66 posto njih ga nije koristilo. Svega 26 posto studenata ima jasnu predodžbu o tome što želi raditi nakon fakulteta, a 89 posto ih smatra da nema dovoljno informacija o budućim poslodavcima. Ono što nas veseli, jest činjenica da se hrvatski studenti ne boje rada. Čak 52 posto njih već ima neko radno iskustvo“, rekao je osnivač Career centra.

Career centar želi postati najveća baza znanja i edukativnog sadržaja vezanog uz zapošljavanje i odabir posla. Smješten je u cloudu i moguće ga je kontinuirano usklađivati s potrebama korisnika, a tijekom 2018. godine platforma će dobiti niz novih funkcionalnosti.