Dojmovi s MSD17 još se nisu ni slegli a već nastavljamo sa serijalom događaja Mreža Smart Day. Osamnaesti Smart Day  priređujemo 5. listopada 2017. u kinu Europa (dvorana Muller) u 13 sati. Partner nam je tvrtka CROZ, a tema skupa – Digital experience – razotkrivanje!

Digitalno korisničko iskustvo dio je općenitih priča o digitalnoj transformaciji i kao takvo postalo je pojam s kojim se nonšalantno razbacuje. No, u praksi se svi često nalazimo u situaciji dobrog ili lošeg korisničkog iskustva kupujući ulaznice za kino, perilicu, koristeći usluge javne uprave, telekom ili bankarske usluge. Loše iskustvo ćemo lako prepoznati, ali koje organizacijske i tehničke korake trebamo poduzeti kako bismo proizveli ugodno iskustvo?

Odgovore na ova pitanja donosi 18. Mreža Smart Day koji će se održati 5. listopada 2017. godine u Kino Europi (dvorana Muller), s početkom u 13 sati.  U goste smo pozvali predavače koji vam neće pričati o digitalnoj transformaciji po stotinu i prvi puta, nego će konkretno i praktično demonstrirati dobru praksu i iskustva.

Događanje s uvodnom prezentacijom otvara Ivan Krnić iz CROZ-a, a potom će Krisztian Rostas iz tvrtke Liferay kroz demo aplikaciju za internetsko bankarstvo predstaviti Liferay Digital Experience Platformu (DXP).

Nakon prezentacija slijedi okrugli stol koji moderira Krešimir Mudrovčić iz CROZ-a, a sudionici rasprave su:

Dejan Rajković, direktor prodaje Adriatic Slovenica osiguranja

Luka Baranović, direktor Odjela za upravljanje korisničkim iskustvom, Hrvatski telekom

Senad Kulenović, nezavisni konzultant

Sven Čujić, stručnjak za digitalni marketing

Ulaz je slobodan i besplatan, ali je broj sudionika ograničen stoga sve zainteresirane molimo da se prijave putem prijavnice u nastvaku. Vidimo se 5. listopada!