LG Electronics je razvio vlastitu tehnologiju umjetne inteligencije koja se temelji na dubokom učenju te predstavlja alat za razvoj umjetne inteligencije za sve LG-eve poslovne jedinice kako bi se ubrzao razvoj novih proizvoda opremljenih ovom tehnologijom.

DeepThinQ 1.0 je razvijen prošle godine, kada je osnovan i laboratorij za umjetnu inteligenciju u Koreji s ciljem ubrzavanja istraživanja u tom segmentu. Platforma omogućava jednostavnu integraciju umjetne inteligencije u niz proizvoda, a LG-evi inženjeri mogu primijeniti tehnologije dubokog učenja u budućim proizvodima. U skladu sa strategijom nedavno najavljenog AI branda ThinQ, LG-evi proizvodi s tehnologijom DeepThinQ – od mobilnih uređaja do kućanskih aparata – će pružati sveobuhvatno korisničko iskustvo povezivanjem mnoštva tehnologija i rješenja s najsuvremenijom AI platformom.

DeepThinQ 1.0 ima AI funkcije kao što su glasovno, video i senzorno prepoznavanje te prepoznavanje pokreta ljudskog tijela i prostora, razvijene na temelju podataka o navikama LG-evih potrošača tijekom godina. DeepThinQ 1.0 podržava niz platformi kao što su Android, Linux i webOS.

Proizvodi razvijeni na DeepThinQ platformi educiraju sami sebe pomoću cloud servera kako bi tijekom vremena postajali sve pametniji. Ta značajka učenja je srž tehnologije DeepThinQ pa LG-evi AI proizvodi razumiju svoje vanjsko okruženje, ali i obrasce ponašanja potrošača. Primjerice, klima-uređaj LG ThinQ uči navike potrošača i snižava temperaturu na onu omiljenu vlasniku. U automobilu, LG-eva tehnologija nadgledanja uči protumačiti vozačeve izraze lica i geste te prepoznaje tren kada je vozač preumoran za vožnju. ThinQ će moći automatski prilagoditi glazbu, osvjetljenje ili temperaturu u automobilu nakon što nauči više o putnicima koji se najčešće voze automobilom.

DeepThinQ već mijenja način dizajniranja određenih proizvoda namijenjenih komercijalnom i potrošačkom tržištu. Tako LG-evi Airport Guide roboti u Međunarodnoj zračnoj luci Incheon u Koreji koriste sofisticiranu okolnu buku kako bi poboljšali prepoznavanje glasa te se bolje razumjeli s putnicima, a LG-ev robotski usisivač uči razliku između stolice i psa i kreće se po prostoru u skladu s tim.