Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot projekt e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola  jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene ICT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja.

Dodjela nagrada održana je u sjedištu UNESCO-a u Parizu, a kao predstavnice pilot projekta e-Škole nazočile su joj pomoćnica ministrice znanosti i obrazovanja Lidija Kralj te pomoćnica ravnatelja CARNET-a za podršku obrazovanju Branka Vuk, koje su ujedno i predstavile projekt okupljenima na svečanosti.

„Važnost tehnologije u današnjem svijetu i društvu neupitna je, a njeno korištenje u obrazovanju osigurava da učenici i u školi imaju prilike koristiti alate i način rada koji ih okružuju u svakodnevnom životu. CARNET već dugi niz godina predano radi na informatizaciji obrazovnih ustanova i poticanju uporabe ICT-a u učenju i poučavanju kroz niz programa, aktivnosti i projekata. Projekt e-Škole kruna je tih napora, a osobito smo ponosni što je kvaliteta projekta prepoznata i u velikoj konkurenciji na globalnoj razini. Radujemo se i aktivno pripremamo nastavak ovog pilot projekta uključivanjem još većeg broja škola za još snažniji doprinos razvoju hrvatskog obrazovnog sustava“ izjavila je Branka Vuk tijekom dodjele UNESCO-ve nagrade, dodajući kako ovo priznanje ukazuje da su najbolja praksa i modeli koje provodi CARNET u sklopu pilot projekta e-Škole prepoznati na globalnoj razini te da je kvaliteta kreativnih načina uporabe ICT-a u obrazovanju iznimno važna.

Nagrada UNESCO King Hamad bin Isa Al-Khalifa od 2005. godine prepoznaje inovativne načine korištenja novih tehnologija u širenju obrazovnih mogućnosti kroz pružanje pristupa kvalitetnom obrazovanju te omogućavanje cjeloživotnog učenja. Nagradu financira Kraljevina Bahrein, a dodjeljuje se pojedincima i organizacijama koje provode izvrsne projekte s ciljem poboljšanja poučavanja i učenja u digitalnom dobu.

U sklopu dodjeljivanja nagrade međunarodni žiri odabire dva najbolja projekta i deset finalista, a svake godine natjecanje ima i specifičnu temu. Za 2017. godinu tema je bila Korištenje ICT-a u svrhu sveobuhvatnijeg pristupa kvalitetnom obrazovanju te su posebno vrednovani projekti čiji je cilj omogućiti približavanje visokokvalitetnog obrazovanja socio-ekonomskim skupinama u nepovoljnijem položaju.