Saša Kramar, član Uprave i glavni direktor za poslovne korisnike Hrvatskog Telekoma

Combis konferencija, jedna od najvećih regionalnih tehnoloških konferencija, službeno je otvorena u četvrtak u prvom i najvećem konferencijskom centru u Hrvatskoj – Konvencijskom centru Šibenik. Jedanaesto izdanje konferencije okupilo je rekordnih 500 posjetitelja.

Predsjednik Uprave Hrvoje Išek istaknuo je kako je sadržaj konferencije usmjeren dijelom na aktualne tehnološke mogućnosti, ali i na budućnost ekspanzivnih IT područja, poput budućnosti Interneta stvari, računalnog vida, clouda, kolaboracije i sigurnosti.

“Moto cijele konferencije je Challenge the Future jer moramo kontinuirano postavljati pitanja, što nam sve slijedi, prema čemu idemo i kako će izgledati naši poslovni i privatni životi u budućnosti”, rekao je Išek na otvaranju 11. izdanja Combis konferencije.

“Svjesni smo da današnje poslovno okruženje, koje nam svima nameće brojne izazove, traži od nas da budemo efikasniji nego ikad prije, a ulaganje u inovacije nam to može snažno omogućiti. Za nas u HT Grupi digitalna tehnologija nije samo sredstvo, niti cilj poslovanja; ona je ugrađena u iskonske promjene u svakom trenutku i pogonsko je gorivo za trajno poboljšanje svih poslovnih procesa, ulaganje u inovacije, kvalitetu i pouzdanost proizvoda”, rekao je član Uprave i glavni direktor za poslovne korisnike Hrvatskog Telekoma Saša Kramar.

Plenarno predavanje powered by HT održao je sukreator Skypea i stručnjak za teme poduzetništva i prodajne strategije Jonas Kjellberg, koji je govorio o uvođenju inovacija u poslovanje te poteškoćama u tom procesu.

Jonas Kjellberg, sukreator Skypea i stručnjak za teme poduzetništva i prodajne strategije

“Svima je jasno da se kompanije trebaju unaprijediti, odnosno transformirati. To je činjenica modernog poslovanja. No, kako učiniti tu nužnu promjenu i razmišljati na drugačiji način, često je pitanje na koje je jako teško dobiti odgovor, posebice odgovor na koji će vaše kolege pozitivno reagirati. Out of the box razmišljanje često uvodi nemir jer je većina zapravo naviknuta na razmišljanje Inside the box, odnosno smatra da kutija postoji s razlogom”, rekao je Kjellberg.

“Način za pridobivanje novih korisnika mora biti inovativan, nikako kopija već viđenog i mora se voditi specifičnom logikom. Uz to, za uspjeh morate osigurati delight odnosno na hrvatskom iskreno i pravo ushićenje. Potrebno je ljude osvojiti proizvodom. Ako postignete spomenuto iskreno ushićenje svojim proizvodom i pričom koju stvorite oko njega, osigurat ćete prodaju kojoj težite”, rekao je Kjellberg te poentirao važnost akvizicije novih korisnika.