„Bosch je završio fiskalnu 2016. godinu s konsolidiranom prodajom od 404,8 milijuna kuna (54 milijuna eura) u Hrvatskoj, što znači da je zabilježio snažan rast viši od 25 posto“, rekla je direktorica Boscha za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu Mirsada Kudrić na konferenciji za novinare, održanoj u Tehničkom muzeju Nikola Tesla u Zagrebu izrazivši očekivanja kako će porasti potražnja za Boschovim pametnim proizvodima i uslugama, a da će Boschovo lokalno poslovanje, na temelju pozitivnog prvog tromjesečja, u 2017. nastaviti rasti.

U analizama stručnjaka Boscha procjenjuje se da će do 2020. globalni volumen tržišta interneta stvari (Internet of Things) rasti 35 posto godišnje, odnosno do 250 milijardi američkih dolara.

„Zbog toga će svi Boschovi novi elektronički proizvodi do 2020. biti online povezivi, nuditi će usluge i imati će umjetnu inteligenciju. Zbog rastuće potražnje za povezanim rješenjima Bosch Hrvatska u 2016. godini je otvorio poseban odjel Pametna rješenja (Smart Solutions)“, rekla je Mirsada Kudrić dodajući kako Bosch u ovoj godini planira postići rast prodaje između 3 i 5 posto.

Dodala je kako je Bosch ove godine započeo i s značajnim ulaganjima u razvoj umjetne inteligencije što je postalo drugo investicijsko područje kompanije nakon ulaganja za istraživanja novih rješenja za mobilnost, poput samovozećih povezanih automobila.